lördag 7 april 2012

Ur fotoalbumet: Kingston pussgurka, januari 2010

Jag har roat mig med att gå igenom gamla bilder på hårddisken, bildserier som jag lagt upp på Siames i fokus tidigare men som inte publicerats på katternas hemsida, och som jag därför nästan glömt bort. Bilderna är inte helt dagsfärska men ganska kul - Spana in!

Lillegutt ligger och åmar och kråmar sig med Pixis svans. "Åhåå vad jag är SNYGG!" myser han.


"Meh... nu blev du ju helt full av tjej-baciller Lillegutt! Jag ska hjälpa dig att tvätta bort dem, jag är expert på sånna grejer serru!" säger Kingston.


"Sniff, sniff... hm, här inne i örat verkar det vara en hel hoper av tjejbaciller!"


Kingston och hans långa myslokstunga har ett hårt jobb med att rengöra Lillegutts öron.


"Phu, phu.. tvi, tvi... sådär ja, nu är tjejbacillerna borta!"



"Ååå vad mysigt vi har det... du å ja Lillegutt, du är min bästis du!"
Myrslokskungen Kingston har fullgjort ännu ett uppdrag med att hålla sina kompisars öron skinande rena!

1 kommentar:

  1. Glad jag hittade denna sidan på Siamesifokus, härlig sida!

    SvaraRadera