söndag 1 april 2012

Slö-&-snö-söndag

Precis när man trodde att det verkligen blivit vår på riktigt så slår snön till - och igår haglade det dessutom också. Riktigt aprilväder med andra ord! Katterna tyckte dock inte att lite snö var nåt att hetsa upp sig för; som synes:


Som synes så grejar jag fortfarande med bloggens layout, och när snön yrde utanför fönstren idag så testade jag att göra bloggens bakgrund alldeles grön. Tja... Bu eller bä? Jag har inte helt bestämt mig än, men i brist på vårgrönska ute så får bloggen vara grön och skön :-)


(Och på tal om layout... det har liksom blivit ett jättestort glapp i förra inlägget om katternas rastgård, och hur jag än korrigerar och ändrar så verkar glappet sitta där det sitter för det är helt omöjligt att få bort.)

1 kommentar:

  1. (Tjing tjing & testing testing om det funkar att kommentera?)

    SvaraRadera