söndag 7 september 2014

Sensommarhälsning!

Det där med att uppdatera en blogg relativt ofta verkar inte vara min grej...! Nu har hela sommaren gått och inte en enda liten bild eller inlägg har jag fått till här - trots att jag plåtat katterna en masse när de solar utomhus, käkar dragon eller gräslök, solar i ett fönster, rejsar runt i rastgården, smyger på insekter och allt annat man kan ägna sommardagarna åt.
I väntan på att jag ska ta mig i kragen och lägga upp lite somriga inlägg (sisådär i efterhand) kommer det här en bild på katternas utbyggda rastgård så länge: 



Det är alltså vinkeln till vänster i bild som är själva utbyggnaden.Det blev väldigt bra med "högt i tak", och jag klurar redan på möjliga klätterväxter som kan slingra sig upp i nocken inför nästa sommar. Tittar ni noga så ser ni Lillegutt vid rastgårdens grind.

En sensommarbild till; inte på katterna men på dahlior och kronärtskockor i trädgården som var så fina i sensommarsolen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar